Fietsmaatjes heeft er weer een dankbare gast bij!
Op 29 mei ontvingen we dit mooie berichtje van een van onze vrijwilligers, Tessa, waar we niets meer aan hoeven toe te voegen: "Gisteren voor de eerste keer een fietsrit…
Op 29 mei ontvingen we dit mooie berichtje van een van onze vrijwilligers, Tessa, waar we niets meer aan hoeven toe te voegen: "Gisteren voor de eerste keer een fietsrit…