Fietsmaatjes heeft er weer een dankbare gast bij!

Je bekijkt nu Fietsmaatjes heeft er weer een dankbare gast bij!

Op 29 mei ontvingen we dit mooie berichtje van een van onze vrijwilligers, Tessa, waar we niets meer aan hoeven toe te voegen:

“Gisteren voor de eerste keer een fietsrit gemaakt met Henny. Tot vijf jaar terug fietste ze zelf nog met enige regelmaat, samen met haar man. Door het verlies van haar man én door heupproblemen is dat gestopt.

Gezegend met prachtig zonnig weer mét een verkoelend briesje, gingen we op pad. Gewapend met pet en zonnebrandcrème, plus een flesje water voor onderweg. Een mooie afwisselende route gefietst, van weilanden en bos, van bebouwing en verlate paden, waarbij we ook dieren (veelal vogels) met hun jongen hebben gespot.

Ik had deze eerste ervaring van Henny, van het weer door de natuur kunnen fietsen, eigenlijk moeten filmen… ze was zichtbaar en hoorbaar aan het genieten. Het waren, om de zoveel kilometer, letterlijk haar woorden: “Ik ben toch zo ontzettend aan het genieten hiervan. Wat fijn dat dit mogelijk is.” En met een rondje van 30km heb ik dat dus héél vaak mogen horen. 😉😁

En dáár doen we het uiteindelijk toch voor! 🍀
Fijn weekend allemaal.” – Fietsmaatje Tessa